Sfaturi pentru sanatatea sistemului muscular. Alege sa faci miscare zilnic!

Din cele 45 de sfaturi pentru sanatate fac parte si cele legate de sport si activitate fizica in general. Pentru ca sanatatea nu inseamna doar o alimentatie echilibrata si o minte relaxata, ci si miscare. Pentru ca muschii nostri trebuiesc si ei antrenati in permanenta pentru a ramane in forma.

Urmeaza aceste 10 sfaturi pentru sanatatea sistemului muscular:

1.Copiaz-o pe pisicuta ta: Invata sa faci exerciții de stretching, atunci când te trezești. Acesta stimulează circulația și digestia, si atenueaza durerile de spate. In plus aduce cu sine si relaxarea musculara si mentala ( cum este in cazul exercitiilor de yoga).

2. Secretul intinderilor. Cand va intindeti, pastrati-va corpul in acea pozitie pentru 25 de secunde. Respirati adanc si ajutati organismul sa oxigeneze toti muschii. Nu va fortati intr-o pozitie incomoda.

3. Incepeti cu exercitiile cu greutati. Expertii spun ca ar trebui sa incepeti antrenamentul cu acest tip de exercitiu si apoi sa continuati cu cardio. Asta pentru ca organismul este fresh si energic pentru a face fata greutatilor. Exercitiile cardiovasculare ar trebui sa fie ultimele la sala de sport, pentru ca va ajuta prin cresterea fluxului sanguin catre muschi.

4. Ardeti grasimile in intervale. Pentru a imbunatati antrenamentul de fitness setati-va aparatul cu diferite intensitati in diferite intervale. Asa veti lucra mai eficient si veti ajunge la rezultate mai repede.

5. Profitati de traseele murdare/cu gropi cand mergeti pe jos. Va forteaza sa va incetiniti ritmul si sa va concentrate asupra zonelor in care sa calcati, ajutandu-va mintea sa fie mai agila.

6. Aluga plictiseala si revitalizeaza organismul. E plictisitor sa mergi pe jos sau sa alergi pe o banda cu aceeasi viteza. Alterneaza si creste intensitatea pentru a-ti revitaliza metabolismul.

7. Ce faci dupa antrenament. Nu manca carbohidrati timp de cel putin o ora dupa exercitiile fizice. Acest lucru va forta corpul sa sparga tesutului adipos din organism. Poti consuma fructe si lichide in timpul acelei ore.

8. Lucreaza eficient. Asigura-te ca executi corect toate exercitiile si ca respiri corespunzator.Poti sa iti iei un antrenor personal care sa te invete ce si cum sa lucrezi.

9. Sporturile prietenoase cu astmul. Inotul este cel mai astm-friendly sport din toate, dar sa nu uitam si de ciclism, canotaj, pescuit, navigatie si mersul pe jos. 11 la suta din echipa olimpica SUA au fost astmatici – si au castigat 41 de medalii.

10. Masajul imbunatatesti circulatia sanguina prin masaj local in diferite zone. Puteti cere ajutor de la partener pentru a va masa membrele si trunchiul. In plus masajul relaxeaza muschii pe care ii lucrezi mai greu la sala de sport. Citeste aici mai multe despre beneficiile masajului.

Este important sa faci cel putin 30 de minute de miscare in fiecare zi, macar ca mergi pe jos, urci si cobori scarile. Toamna si primavara este ideal sa alergi prin parc. Ai grija sa-ti alegi incaltamintea potrivita ca sa nu te accidentezi. Si ca sa te protejezi de soare sau de ploaie, poti alege dintr-o colectie de sepci la moda.

Tu faci sport? Ce te pasioneaza?

Lasa un comentariu



Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.