De ce e buna ciocolata pentru sanatate

ciocolata buna pt sanatate

Cercetatorii au descoperit ca ciocolata poate ajuta oamenii in varsta sa isi mentina mintea sanatoasa si gandirea limpede. Participantii la un studiu care au baut doua cani de cacao timp de 30 de zile au aratat o crestere de 8.3% in fluxul sangelui catre creier si si-au imbunatatit scorurile la testele de memorie si concentrare. Aceste noi descoperiri sunt promitatoare, dar nu reprezinta singurul beneficiu al consumului de ciocolata.

Avem si mai multe motive pentru care recomandam consumul de ciocolată in cadrul dietei.
O inima sanatoasa – Consumul zilnic de ciocolata reduce riscul atacului de cord in cazul pacientilor cu risc ridicat, conform unui studiu din 2012 .

Scadere in greutate – Daca te-ai gandit la ciocolată ca la un factor de crestere in greutate, ai putea sa te imprietenesti cu acest tratament delicios. Un studiu a descoperit ca persoanele care mananca ciocolată zilnic au sanse mai mari sa slabească fata de persoanele care nu. Participantii la studiu care au declarat ca ei consuma cicolata de 5 ori pe saptamana sau chiar mai mult, au un BMI ( Index de masa musculara) mai crescut fata de cei care consuma mai rar ciocolata.

Controlul apetitului – Ciocolata contine fibre care reusesc sa scada apetitul in mod natural. Deci, daca dai iama in ciocolata, s-ar putea sa sfarsesti prin a consuma mai putine calorii decat daca ai incerca sa o eviti. Desi sunt multe motive pentru a te bucura de ciocolata, trebuie sa o consumi inteligent.

Sfaturi pentru a alege cicolata potrivita astfel incat sa puteti retine toate beneficiile sale nutritive.

Cu cat este mai amaruie ciocolata, cu atat mai bine pentru sanatatea ta. Cicolata pura este relativ amara, motiv pentru care este adesea combinata cu alte ingrediente. Dar procentul de ciocolata dintr-un baton este ceea ce contine partea nutritiva: fibre, magneziu, antioxidanţi.

Prepara-ti singur ciocolata calda. Ciocolata calda din ambalaj este convenabila, dar  mai putin buna pentru sanata. Pentru a sprijini profilul nutritiv, cumpara cicolată praf neindulcita, si adauga-i propriul indulcitor. Noi recomandam o lingurita de miere.

Fii creativ cu ciocolata. Daca nu iti place ideea de a consuma ciocolata neagra sau de a bea zilnic cacao, ai la îndemana si alte variante.  Incearca sa pui praf de cacao in fulgi de ovaz sau cerealele de dimineata.

Gandeste Pozitiv!

Lasa un comentariu