7 Suplimente nutritive benefice pentru organism

Ai zile in care te simti vlaguit, fara pofta de viata, in care ti-ai dori sa faci lucruri dar simti ca nu ai putere?  Acest lucru se datoreaza in mare parte lipsei de energie, lipsa datorata unor carente din alimentatia zilnica, carente ce apar mai ales daca alegi sa mananci fast food, sau semi preparate.

Stim, ritmul de viata este alert, nu avem timp sa mergem la piata sa cumparam fructe si legume proaspete, iar de gatit acasa nici nu poate fi vorba. Cum facem atunci ca sa ne pastram sanatatea si sa fim plini de energie mereu?

Putem lua exemplul sportivilor, care folosesc diverse suplimente nutritive, cu ajutorul carora se mentin in forma, suplimente care le asigura toate vitaminele si substantele nutritive de care are corpul nevoie.

Popularitatea acestor suplimente nutritive este data de faptul ca au origine naturala si nu exista risc de efecte secundare, daca sunt consumate conform indicatiilor. Cel mai bine este insa sa consultati un doctor sau un nutritionist, care va pot recomanda exact ceea ce aveti nevoie.

Mai jos va recomandam 7 suplimente care va pot ajuta sa fiti plin de energie si cu un tonus ridicat zi de zi. Tineti minte insa ca aceste suplimente nu inlocuiesc o dieta diversificata si completa, ci au doar rolul de a compensa anumite carente.


7 Suplimente nutritive si beneficiile lor asupra organismului:

1.Ginseng. Revitalizator natural, ginseng-ul este utilizat de mii de ani datorita calitatilor sale terapeutice. Printre numeroasele beneficii: cresterea senzatiei de energie, prevenirea efectelor daunatoare ale stresului si actiunea tonica in caz de slabiciune a corpului.

2.Lecitina de soia. Consumul sau este recomandat in special pentru a controla colesterolul, pentru a combate oboseala fizica si psihica, pentru a imbunatati concentrarea si pentru a preveni imbatranirea prematura. Acest supliment natural este un complex de fosfolipide obtinut din soia. Lecitina contribuie la imbunatatirea digestiei si a absorbtiei grasimilor.

3.Cafeina. Un supliment natural care este folosit pentru arderea grasimilor, dar trebuie sa controlam cat de mult si cum sa-l luam, deoarece altfel poate avea efecte adverse. Cel mai recomandat este sa luati cofeina in doze mici și ori de câte ori veti efectua exercitii de o intensitate mai mica si o durata mai lunga.

4.Drojdia de bere este una dintre cele mai bune surse naturale de vitamina B, responsabila de buna funcționare a sistemului nervos. Drojdia de bere este bogata in saruri minerale si aminoacizi. Efectul sau se remarca la regenararea pielii, parului si unghiilor. Pe de alta parte, ajuta la reglarea funcției intestinale si la combaterea senzatiei de oboseala.

5. Ceaiul verde. Impreuna cu cofeina, extractul de ceai verde este un alt supliment natural cu un adevarat efect de ardere a grasimilor. Trucul se afla intr-unul din componentele sale, un polifenol cu efect antioxidant si cu capacitatea de a stimula metabolismul. Nu va amagiti insa gandindu-va ca, consumand ceai, veti incepe sa pierdeti kilograme. Aveți grija de dieta si faceti in mod regulat exercitii fizice.terapie prin ceai

6. Polenul este un tonic energizant si revitalizant. Printre proprietatile sale este stimularea apetitului, reducerea oboselii mentale si reducerea tensiunii arteriale. Administrarea sa dietetica imbunatateste starea fizica generala. Polenul ajuta la recuperarea greutatii si a rezistentei, persoanelor care se afla intr-o stare de convalescenta. In plus, aceasta favorizeaza digestia alimentelor si contribuie la producerea de globule rosii in sange.

7. Germeni de grau. Partea cea mai nutritiva a boabelor este o sursa excelenta de vitamina E, unul dintre cei mai puternici antioxidanti care protejeaza celulele corpului. Germenii de grau sunt recomandati pentru cei care sufera de un anumit tip de deficienta din cauza unor diete sau boli care impiedica asimilarea corecta a nutrientilor. Acest supliment natural este ideal pentru adaugarea la salate, lapte, supe sau sucuri.

Acestea sunt printre cele mai cunoscute suplimente nutritive. Poti invata mai multe despre dieta echilibrata si super-alimente din carti de specialitate sau de la specialisti precum medicii nutritionisti.

Daca ti-a placut articolul da-l mai departe si aboneaza-te la newsletter pentru primi noutatile saptamanale de la noi. 


Lasa un comentariu