Cum sa vinzi carti online. Tot ce trebuie sa stii pentru a incepe o afacere in acest domeniu

Idei

Esti pasionat de lectura, ai acasa o biblioteca impresionanata si cumperi lunar carti de citit de sute de lei? Ce zici daca iti transformi aceasta pasiune intr-o adevarata afacere? Cel mai simplu incepi cu o afacere online – o librarie online, apoi daca afacerea merge te poti extinde si in mediul fizic cu o adevarata librarie (vezi si librarie Chisinau).

Mai jos iti prezentam cateva intrebari la care sa ai un raspuns clar, pentru a incepe cu dreptul in acest tip de afacere.

Cum sa vinzi carti online. Tot ce trebuie sa stii pentru a incepe o afacere in acest domeniu

Veți vinde cărți noi sau second hand?

La fel ca în orice afacere, primul lucru este să-ți detaliezi ideea de afaceri bine definită înainte de a începe. Întrebarea de un milion de euro aici este: Cărți second hand sau cărți noi? Există o piață destul de diferită pentru fiecare dintre ele. Printre cărțile la mâna a doua, puteți găsi adevărate pietre prețioase care va pot aduce bani frumoși. Ținând cont si de condițiile economice actuale, este posibil ca mulți cititori sa prefere cărțile vechi care sunt mai ieftine, in locul unora noi.

Veți vinde online cărți electronice sau fizice?

Crezi că clienții tăi potențiali sunt mai interesați de „simțirea” unei cărți de hârtie sau preferă să le citească pe ecranul unui e-Reader? Ne confruntăm cu o dezbatere fără sfârșit! Cum să o rezolv? Foarte ușor: doar analizează-ți potențialul cumpărător pentru a decide. Stabilește dacă sunt nativi digitali și preferă economia de spațiu și stocare oferită de cartea electronică sau aspectul emoțional al celei fizice.

Textele citite pe hârtie sunt mai bine „ancorate” în memorie decât cele citite de pe un ecran digital. În ceea ce privește înțelegerea și concentrarea cititorului, acestea câștigă, de asemenea.

Când alegeți ce tip de carte să vindeți online, luați în considerare beneficiile digitale:

  • Cărțile fizice presupun un inventar, trebuie să ai un stoc de cărți, ceea ce înseamnă investiții mai mari, cu excepția cazului în care este dropshipping
  • Există și costul transportului, care va adăuga cheltuieli suplimentare

Veți vinde cărțile proprii sau ale altor autori?

Dacă sunteți sedus de ideea de a fi scriitorul, luați în considerare următorii factori cheie: Există platforme care vă permit să publicați propriile romane ușor și simplu. Poți genera venituri în multe moduri, din vânzarea romanelor tale pe Amazon sau prin donații de la cititorii tăi.

Îți este greu să scrii o carte întreagă de la început până la sfârșit? Există platforme specializate care vă permit să creați romane capitol cu ​​capitol și să testați dacă publicul va cere mai multe. Singura investiție inițială este timpul pe care îl dedici scrierii poveștii tale. În funcție de succesul tău și de modul în care abordezi munca ta, poți crea o bază de afiliați care să-ți promoveze lucrările în schimbul unui comision. Găsirea unor furnizori poate fi, de asemenea, o opțiune bună. Vânzarea cărților de la terți este o metodă care de obicei funcționează, în cazul în care abilitățile și talentul dvs. indică un alt domeniu profesional, altul decât literatura.

Iată câteva aspecte pozitive ale căutării unui furnizor sau achiziționării de licențe: Există deja o bază anterioară de fani și autori recunoscuți. Îți va fi mai ușor să vinzi acele cărți online în majoritatea cazurilor. Amintiți-vă că cartea pe care intenționați să o vindeți este deja scrisă. Catalogul dumneavoastră va fi mult mai larg decât dacă decideți să vă vindeți propriile cărți. Va dura mai puțin timp pentru a vă deschide magazinul dacă alegeți un furnizor.

Există opțiunea de dropshipping și astfel vă economisiți pașii de expediere, gestionarea stocurilor etc.

Cum te promovezi?

A face cunoscut noul tău comerț electronic de cărți este sinonim cu activarea abilităților de „marketer”. Alege-ți platformele și rețelele sociale cele mai potrivite. Există multe modalități de a genera conținut pentru a oferi vizibilitate lucrărilor tale de vânzare: podcast, retele sociale, blogging,reclame publicitare (Facebook Ads, Google Ads, Instagram Ads…) Amazon, marketing prin e-mail.

Te-ar putea interesa sa citesti si despre TOP 5 cele mai bune carti de citit toamna!