Cum sa fii mai productiv in activitatea profesionala

productiv la munca

Cum sa fii mai productiv, deci sa profiti cel mai bine de timpul si abilitatile tale este intrebarea cea mai dificila pe care si-o pun antreprenorii  dar si majoritatea angajatilor. Ca proprietar de afacere sau manager, ai atatea lucruri de facut, incat totul poate parea coplesitor cateodata. Ca rezultat, unii pur si simplu renunta, in timp ce altii lucreaza non-stop. Foarte putini au gasit drumul de mijloc, in care sunt productivi, dar in acelasi timp nu-si neglijeaza viata personala si au timp de relaxare. Continua sa citesti pentru niste strategii usor de implementat care iti usureaza drumul catre cat mai multe realizari si marirea veniturilor.

 

Inceteaza sa te mai judeci

Cand ziua se sfarseste si nu ai realizat cate ti-ai propus, sfarsesti prin a te judeca si a te eticheta ca lenes si ineficient. Cateodata, suntem cei mai duri critici ai nostri, iar gandirea negativa ne poate duce la un blocaj mintal substantial care ne impiedica sa atingem succesul. Cand te judeci, increderea si stima de sine, factori care influenteaza reusita in afaceri, sunt negativ impactate. Asa ca acorda-ti o pauza si nu te mai judeca asa dur.

 

Ia o decizie

Cea mai importanta decizie pe care poti s-o iei e ca afacerea ta o sa fie un succes, orice ar fi. Asta inseamna ca o sa depui efortul necesar sa-ti transformi afacerea intr-un succes. Ia decizia aceasta o data si vei vedea ca vei incepe sa te gandesti diferit la felul in care iti folosesti timpul si vei incepe sa fii mai productiv.

 

Examineaza starea lucrurilor

Este crucial sa stii unde stai. Tine timp de o saptamana un jurnal in care sa notezi cum iti petreci timpul, iar la sfarsit observa cum iti petreci cea mai mare parte a timpului. Apoi, vezi daca petreci timp cu lucruri neimportante, si incearca sa-l diminuezi, si tine minte ca ar trebui sa faci mai multe lucruri care aduc venit.

 

Elimina timpul pierdut

Cand petreci putin timp aici si acolo nici nu-ti dai seama, dar timpul acela se poate aduna intr-o perioada destul de mare. Incearca sa nu-ti mai pierzi timpul in mod neproductiv. De exemplu, verifica-ti mailul de doua ori pe zi, iar in restul timpului incearca sa stai departe de Internet daca nu ai de facut ceva important pentru munca ta. Citeste mai multe despre managementul timpului.

 

Incorporeaza sisteme de planificare

Afla ce sisteme ai la locul de munca care functioneaza, care nu, ce sarcini te incurca si iti ocupa cel mai mult timp si ce sarcini ce au nevoie de rezolvare eviti. Exista numeroase sisteme de planificare, asa ca sigur gasesti unul care ti se potriveste. Numeroase programe si aplicatii te ajuta sa economisesti o gramada de timp, asa ca apeleaza la ele cu incredere.

 

Deleaga sarcini

Sunt sarcini care trebuie duse la bun-sfarsit si pe care tu le eviti, care nu sunt interesante si deseori sunt si destul de grele. Daca angajezi pe cineva sa se ocupe de acestea, tie iti ramane mai mult timp in care sa te ocupi de activitatile care iti aduc bani.

Ce anume vrei implementa pentru a deveni mai productiv in activitatea profesionala? Iti recomand si acest workshop de managementul timpului pentru o mai buna performanta!

 

Aboneaza-te la newsletter pentru gandire pozitiva si dezvoltare personala

Lasa un comentariu