3 Carti de management pe care trebuie sa le citesti

carti de management

Un manager bun cauta mereu sa se imbunatateasca, sa creasca pe plan profesional si se informeaza in mod constant privind schimbarile din mediul in care activeaza.

Intr-o firma, de obicei provocarea cea mai mare revine unui manager: multe responsabilitati, sarcini, subalterni de supravegheat. Un manager are nevoie de un set foarte mare de abilitati pentru a face fata acestui mediu, si din aceasta cauza el trebuie sa invete in mod continuu.

Noi iti recomandam niste carti de management pe care sa le citesti pentru a te dezvolta mai repede si mai usor ca manager:

CUM SA IDENTIFICI SI SA-TI PERFECTIONEZI STILUL DE MANAGEMENT – Ichak Kalderon Adizes

In ofertele de locuri de munca apar mereu noi posturi de manageri. Anunturile precizeaza calitatile pe care candidatii trebuie sa le aiba: capacitate de organizare, eficienta, rezistenta la stres, perfecta cunoastere a domeniului in care profeseaza.
Cu o experienta de peste 30 de ani in management, Ichak Adizes demonstreaza ca nu exista un lider perfect si ca adesea trainingurile organizate de firme nu dau rezultatele asteptate. Pornind de la patru stiluri fundamentale de management, puteti sa identificati aptitudinile reale ale colaboratorilor dumneavoastra si sa va formati o echipa complementara, in care membrii sa aiba stiluri de lucru diferite, iar sarcinile sa fie corect atribuite. Si pentru ca stilurile se pot aplica in toate domeniile, inclusiv in cele ale vietii private, volumul se adreseaza tuturor celor interesati de management, dar si celor care vor sa-si imbunatateasca relatiile interumane.
Cuprins: Ce este managementul? • Perspectiva functionalista • Rolurile managementului • Trainingul in management • Mitul managerului perfect • Solutia practica: o echipa complementara • Lucrul in echipa • Gestionarea schimbarii

Pentru a cumpara cartea la un pret special: CLICK AICI

MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE – Arthur R. Pell

Cartea ne ofera:
– Un fundament solid de construire şi conducere a echipelor, pentru toţi managerii
– Informaţii recente privind gestionarea carierei, obiectivele, concedierile, hărţuirea şi multe alte probleme
– Sfaturi practice privind interviurile, angajările, păstrarea oamenilor de valoare şi alte subiecte actuale
Fireşte, nu sunteţi un ignorant. Dar motivarea, inspirarea şi supervizarea angajaţilor dumneavoastră reprezintă cea mai mare provocare a activităţii zilnice. Nu sunteţi chiar o persoană populară şi nu aveţi siguranţa că vă veţi descurca bine.
Nu vă căutaţi o altă slujbă! Urmaţi strategiile din acest volum (aflat la a treia ediţie) şi subalternii dumneavoastră îşi vor urma imediat liderul. Din acest volum veţi afla:
– Cele mai recente informaţii despre hărţuirea sexuală şi egalitatea de şanse la angajare.
– Strategii clare şi eficiente pentru a scoate la lumină tot ce e mai bun în personalul aflat în subordine.
– Sfaturi ale experţilor privind căile prin care să vă puteţi ajuta angajaţii să-şi stabilească obiective şi să evolueze în carieră.
– Cinci căi explicite de a vă face echipa să gândească liber.
Veţi învăţa cum să:
– Menţineţi ridicat moralul angajaţilor, când compania îşi reduce personalul.
– Gestionaţi subiecte delicate adiacente slujbei, precum religia, discriminarea, concedierea pe motiv medical sau familial.
– Recrutaţi şi păstraţi angajaţii excepţionali.
– Pregătiţi şi conduceţi interviurile de angajare.
– Implicaţi noii angajaţi în luarea deciziilor.
– Creaţi programe funcţionale de recunoaştere a meritelor.
– Dezvoltaţi programe eficiente de instruire.
– Celebraţi în mod public performanţele subalternilor.
– Identificaţi factorii de motivare a angajaţilor.

Pentru a cumpara cartea la un pret special: CLICK AICI

MANAGEMENTUL SCHIMBARII PAS CU PAS – Richard Newton

In lumea afacerilor de astazi, caracterizata de modificari din ce in ce mai dese la nivelul tehnologiei si al mediului concurential, schimbarea incepe sa devina un element permanent in viata companiilor. In aceste conditii, un management performant al schimbarii poate aduce companiilor beneficii semnificative. Cartea de fata reprezinta un ghid foarte util pentru toti managerii care incearca sa implementeze schimbari la nivelul unor companii sau al unor departamente, precum si pentru toti cei implicati in astfel de schimbari.
Cele noua capitole ale cartii reprezinta noua pasi ai procesului de schimbare. Acesti pasi sunt divizati, la randul lor, in subpasi, care descriu detaliat etapele unui proiect de schimbare. Fiecare capitol contine o introducere, in care se arata, prin cateva exemple, importanta respectivului pas, precum si o serie de indicatii practice. Prin aceasta structura, fara un limbaj tehnic, autorul reuseste sa acopere intreaga problematica a managementului schimbarii, de la definirea obiectivului la comunicarea schimbarii. Aspectele de natura psihologica, a caror analiza faciliteaza acceptarea schimbarii in organizatie, ocupa un loc important in economia lucrarii. Lucrarea nu pune accent pe disputele teoretice din domeniul managementului schimbarii, fiind mai curand un indrumar practic extrem de eficient.

Pentru a cumpara cartea la un pret special: CLICK AICI

Lasa un comentariu